Vizija in poslanstvo

PRESKOK je mlad, visoko tehnološko usposobljen in motiviran kolektiv.

Naša vizija:

Ostati številka 1 v dejavnostih, ki jih opravljamo, in na trgih, kjer nastopamo.
V očeh kupca postati najboljša izbira z vidika kakovosti, vrednosti za svoj denar, odnosa in storitev.

Poslanstvo:

Razvijati dolgoročne učinkovite rešitve za optimizacijo poslovanja naših kupcev oz. uporabnikov in jim omogočiti največje možne prihranke z vidika časa, denarja in tveganja.
Našim uporabnikom (na naših medijih), partnerjem oz. dobaviteljem omogočiti lažji dostop do trga in jim dajati hitre, natančne in kakovostne informacije za boljše in učinkovitejše odločitve.

Zgodovina:

PRESKOK je z delovanjem pričel leta 2003. S svojimi partnerji smo do začetka leta 2018 uspešno posredovali pri remarketingu preko 70.000 vozil vseh znamk. Specializirani smo za remarketing novih in do dve leti starih vozil.

Vrednote

Zaupanje: S svojim odnosom in storitvami dnevno vračamo zaupanje, ki ga uživamo pri naših strankah.

Inovativnost:

Nenehno uveljavljamo izboljšave v vseh procesih v podjetju. Vedno smo pripravljeni sprejeti in vpeljati inovativne rešitve.

Prilagodljivost:

Nenehno se prilagajamo specifičnim potrebam partnerjev, zaposlenih in okolja..

Poštenost:

Sodelovanje z vsemi deležniki podjetja temelji na principu spoštovanja strokovnih in moralnih standardov. Temelja sodelovanja sta zaupanje in odkritost.

Zavezanost:

Vedno držimo svojo besedo.